Lite till

Jag kör ett till inlägg ;)

Vi har haft så härligt väder här i Göteborg den senaste veckan. En riktig smak av  försommar! Så vi har passat på och varit ute så mycket vi bara kunnat.

Det har varit mycket pyssel med blommor :) Jag älskar att plantera blommor. Älskar att se hur fint det blir när man ombonat med lite blommor.

Min goaste mamma har hjälpt mig en hel del med Wille då jag inte kunnat bära min gounge. FÖ har läkningen gått bra och nu känner jag mig fit igen ;)

I fredags var jag hemma hos Malin och vi grillade. Daniel var på kalas hos en granne och mamms följde med mig hem och sov över. Sambon sov nere vid ön och sjösatte våra båtar.

Fredagen var så myyyysig att vi gjorde en härlig repris på lördagen. Vi åt gott och spelade KUBB. Hur  roligt som hälst.

I går var var vi hemma hos min pappa för den årliga grillfesten. Då samlas jag och syrran med våra familjer, och pappas frus söner med  deras familjer. Ännu mera grillat och barnen sprang runt i solen med bus i benen :)

Idag blev det en tripp till BVC med William för vägning och mätning. Ojojoj min bebis är redan 10 månader... Gulp!

Nu ska jag läsa godnattsaga för Daniel.
Ha det gött mina vänner <3
kjam!










Kusin vitamin till Daniel och William. Goaste Jennifer



Trädgårdsbestyr!



Citronväxt hemma hos pappa.



Svågern :)



Sötaste Maaaalin suger in ;) hi hi !



Kusin Felicia





Darlingen och Daniel <3



Matpic såååååklaaart :D



Sommar, sommar, soooommmaaaaar !!!!!





Sol e inte fel!



brorsan hugger in på kakor :)



Pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0