Nä nu...

var det en hel vecka sedan jag va inne här jue. Detta gååååååååår inte ;)

Så vad har hänt i mitt liv på en vecka?
Inte så väldigt mycket... jo!!! Jag var på 50 Års fest på "vår" ö i lördags. Supertrevligt!! Det var första gången vi hade barnvakt åt båda killarna under en kväll och det hade funkat SUPER!!! Min mamma och syster Towe satt barnvakt så både jag och sambon kunde ha kul.

Precis vad jag behövde! Att bara få vara Pia en kväll. Vi  gick poängpromenad, lyssnade på en afrikansk musikant/komiker och både åt och drack tills jag såklart blev övermätt som hette duga :S

Vid tiotiden var jag hemma hos mina bebisar medans sambon partade vidare och sov kvar. Kan säga att det inte är en höjdare när både mamma och pappa festar loss lite samtidigt. Vi va ju inte människor på söndagen :/

Lyckades dock gå en rejäl promenad i det soliga vädret och köpte goda mackor som hela familjen mumsade på!

Idag är det måndag och tillbaks till vardagen igen.

Om en vecka idag skall jag ner till Landskrona! Ska bli spännande :)  Jag lägger in bilder från festen nån dag i veckan. Tjiiiing!!!



Gjorde en otroligt god kyckling gryta i dag.. Sååååå GOD!



Jag älskar ju tillagade grönsaker så detta var definitivt något för mig!!



Kommentarer
Postat av: Malin

varför gör du aldrig sådana goda gryter åt mig?? =(

2010-05-04 @ 09:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0