Frajdag.

Tja, vad ska vi babbla om idag då ;)

Veckan försvann i en rasande fart som vaaanligt. Kan inte minnas att det går lika fort när man jobbar igen.
Det händer värkligen grejjer i Williams utveckling just nu. Han både pratar mer OCH har börjat resa sig upp för att treva sig fram mellan möblerna här hemma. Givetvis blir det en ganska intensiv tid för oss trötta föräldrar oxå.

I går var vi på brännbollsturnering med Daniels klass. William var go och glad mest hela tiden. Men frammåt halv åtta blev han trött så trött, villket resulterade i en väääldigt övertrött bebis när vi kom hem vid åtta. Tjosan vad kul det var att få honom och somna. Jisses. Klockan tio somnade både jag och William i min säng, efter både vaggning i vagn och välling i sängen, men värkligen INGET dög för vår lilla skatt.

Att han sedan väckte mig vid tre inatt, ståendes i sin säng och jollra glatt gjorde mamma vääääldigt TRÖTT!
Nä Wille bille, nu får du allt sova bättre *mamma tittar strängt på William * ;)

Helgen blir lugn. Sambon skall ner på årlig städdag vid ön så jag och barnen blir ensamma. 
Vi skall nog ha mysigt ändå :)

Något som är lagom tröttsamt är renoveringen av ytterfasaden påvårat hus. Bläää för målare som står utanför varenda fönster. Längtar tills man kan dra upp persiennerna igen :s

Nästa vecka blir det studentfest för söta Johanna (min väninna Jennys lillasyster) kuuuuuuuuul!!!                                     

Ha nu en härlig helg.

Pöss




Trött storebror somnade om på soffan innan skolan i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0