Tacokväll och liten sjukling.

Så var det fredag igen. Jag älskar fredagar. Även om jag är mammaledig just nu så är just fredagsfeelingen något alldeles extra. Daniel har som stående favorit här hemma tacos till middag, även om det är lite urtjatat nu vill vi ge honom sin taco kväll :)

I onsdags tog Wille sin 2a dos av svinsprutan, och i går var han mest hängig och febrig hela dagen. Liten sötnos.




Men idag var han pigg och kry igen. Eftersom vi haft vår värme här i Göteborg 2 dagar nu beslöt jag mig för att promenera över till min mamma som bor ca 20 minuter härifrån. William somnade gott i vagnen och jag fick mig en välbehövlig dos av både motion och vår.



William och mommisen myser.

Efter fika hälsade vi på min syster Towe som bor i samma område, vi gick vidare tillsammans till Frölunda Torg och jag införskaffade lite smått till helgens middagar.

Sen promenerade vi förbi storebrors skola och plockade upp honom på hemvägen. William fick sitt 2a sovpass för dagen och vi myste mest ute i vårhärligheten.




Storasyrran med William.








Tjohooooo nu är det VÅÅÅÅÅÅÅR!



Kraaaaaaaaaam och ha en härlig fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0