Ojoj..

Dagarna bara swichar förbi.. och ändå inte.

Eftersom man har barn varav en 8 månaders är det ju full rulle från morgon till kväll. Jag hinner knappt sättamig ner för att pusta ut med en kopp kaffe och tidning förräns någon behöver mig.

Men egentligen tycker jag inte dagarna går tillräckligt fort ändå just nu eftersom jag tagigt tag i min vikt igen från den 22 mars, och bantning är ju aldrig roligt. Inte enligt mig iaf.Mer roligt är iaf när kläderna börjar hänga liiite mer på mig. Jag får bara kämpa på. Ligger på 63 kg nu och till mina 1.65 cm är det lite överflöd.

I går var det den sista familjedokumentationen. Tråkigt. Vi fick med oss våra album hem och jag tänker fortsätta fylla det här hemma. (bild kommer sen)

Annars har jag varit ochpåsk handlat idag för att slippa all kö i morgon. Vi skall inte göra ngt speciellt i påsk. Ev kommer min pappa på lite påsklunch och ev ska vi träffa familjen Aronsson någon kväll. Jag håller tummarna för en solig påsk och ska försöka ha bra karaktär under hela helgen. :)

Tjing!




Njuter av en jordgubbs smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0