Uppdatering.. äääntligen !!

Jisses, har fortfarande svårt att få tiden och räcka till. Vill så mycket men hinner bara inte just nu. Men så är det ju ibland :) Sommaren är inte direkt datorns tid.

Nåväl. Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från midsommar iaf. Vi hade superhärligt. Förvisso blev det bara svärmis med sin man och min mamma + min lillfamilj uppe på vår brygga somåt i hop i år. Men sååå mysigt vi hade !!!

Jag åkte hem runt nio på kvällen med en sömnig liten William. Det är alltid midsommar fest på¨ön och i år kände jag för att vara hemma med kidsen och ta det liiite lugnare.  Men sambon stannade kvar och partade på heeela natten :)))





Pyntat så fint på vår altan.





Min söööta Mamma <3





Kolla in läckerheten!!! Jag testade ett recept från Vickan på Matplatsen hos bloggfamiljen.



Pia e  med på noterna de anrda hugger in på maten ;)



Farmor med vår minsting.



Daniel tittar drömmande på vår båt och vill ta en tur.



Yeeeeeez....





Spexxapa... Precis som sin mor ;)







Tjohopp och hej på er!!!



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Hej! Hittade din blogg via mammabloggar. La till den som ett bokmärke, hoppas det är okej.



Om du vill kika in hos mig krävs användarnamn och lösenord.. av olika orsaker. Skicka ett mejl till [email protected] så skickar jag användaruppgifter:)



Hoppas allt är bra annars!

2010-08-01 @ 02:14:21
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0