Studentfest och regn i massor!

Vilken otroligt trist vecka det har varit i Göteborg. Regn,regn och REGN! Hoppas värkligen sommaren återvänder snart.

Veckan som gick har varit härligt lugn och harmonsik. vi har mest lullat på här hemma med undantag för sedevanliga dejter hos Malin <3

I onsdags var vi hemma hos Johanna (lillasyster till en av mina bästa väninnor) som tog stundenten. oooooo villka minnen man fick. Tänka sig att det redan är 13 ÅR SEDAN min egna student!! MY GOD!

Sötaste Johanna och alla andra tjejerna sprudlade av lycka och gapade högt om den ljusnande framtiden :)

I helgen var sambon iväg och spela på ett bröllop så jag blev ensam med barnen.. Eller ensam och ensam. min goooooa mamms kom och höll mig sällskap. <3

På tisdag är det avslutning  på skolan och då börjar sommarlovet. Såååå HÄRLIGT!!!!

KRAAAAAAAAM!!!






Godingen <3



Söööööööööööta Jenny !!!!!!



Jag fröööööös lite ;)



Johanna kom till festen blöt efter ett dopp i poseidon på Avenyn :) se dessa ungdommar :D



Jenny och jag fotar alltid :)))))



MUMS!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0