Sol, vind och vatten.....

ÅÅÅÅÅ idag var det avslutning för Daniel i skolan. Min lilla plutt slutade 0:an. Vi fick ett jättefint väder och kunde njuta av barnens sång ute bland blommor och vajjande träd. HÄÄÄRLIGT!

Efter avslutningen firade vi sommarlovet med att fika massa smarrit hos mormor. Daniel avgudar sin mormor och jag har värkligen världens bästa mamma!!! Hon har alltid ställt upp för oss döttrar, även för våra små kottar och jag tror nog aldrig jag kommer sluta vara "mammig" ;)

Igår var vi nere på ön och myste!! Mamms vad med och hjälpte till med Wille medans jag gjorde fint bland blommorna. Daniel hade sin kusse Jennifer med sig och Roger tog med  dem ut på en tur med våran båt.
Det var en riktig försmak av sommaren. Tänk heeeeeeeeeeela sommaren framför oss. Jag NJUTER!!!!!

Tog lite bilder men slänger upp dem nästa gång.

Puss & Kraaaaaaaaaaaam!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0