Upprop, arbetsförmedling,läkarbesök och lite nytt.

Sådär ja, William ligger i sin säng och sover, Daniel har nyss badat klart och softar i sitt rum och jag har plockat undan så nu äntligen infinner sig lugnet efter denna dagen ;)

Det var ju som sagt upprop idag. Gick finfint även om vädret var sisådär med mörka tunga moln som emellanåt riktigt spydde ur sig massor av regn. Snacka om höstkänsla!!  Efter uppropet samlades vi hemma hos mig med barnen (dvs syrran och hennes tjejjor) Jag bjöd på fika med saft. MUMS!!!




Pussunge!!!






Sedan åkte jag och Malin till arb förmedlingen.  Efter våran inskrivning där fick jag ta en sväng förbi min husläkare eftersom min nacke fortfarande plågar mig. Fick meduciner och ordinerat vila från lyft ännu en gång. (lätt med min goding som e såååååå mammig just nu)

Nåväl, jag svängde in om  Maxi på hemvägen där jag fick syn på en supersöt vaxduk till mitt tråkiga köksbord. Tyckte lite synd om mig själv och det fick bli dagens tröst till en trött mamma Pia ;) Tänk vad lite nytt kan göra för humöret. Nu går jag in lite då och då i köket för att kika på den fina duken.




Visst är den fiiiiiin ;)




Nu ska jag surfa vidare efter lite ideér till renoveringen av Daniels rum. Stackars Daniel bor i ett så fult och opraktiskt rum just nu, jag vill inte änns tjata på städning där inne eftersom det alltid ser så  ostädat ut ändå. Men nu ska det bli ändring på detta!!!

KRAAAAAAAAAAAAM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0