Skolstart och mammadagar.

Sitter med en lite sorgsen känsla i  bröstet. Hua, på onsdag bär det av till arbetsförmedlingen. Mina mammadagar är nästan slut. Buhuuuu. Så blandade känslor. Visst skulle det sitta bra med ett jobb och få lite mera i plånboken, men det jag sörjer lite är att min minsting redan är 1 år och ska börja dagis. Livet som mammafikandes är slut. För denna gången iaf.. *hi hi*

Nåja, slut deppat!!

Helgen blev supermysig och i går va det Roger som sov borta medans jag och killarna hade ännu mera mys. För mycket eftersom det  trillat ner både det ena och andra snasket i min mage. ;)

I morgon är det sista dagen på sommarlovet för Daniel sedan börjar han 1an... Stora killen jue* Stooooolt mamma*
På onsdag blir det som sagt arb förmedlingen och på fredag är det tandläkaren för Daniel som gäller. Jag ska oxå få tag i en frissa att klippa mig, mitt hår har vuxit på tok för mycket och jag har varken ork eller tid att sköta det nästan midjelånga håret. Längtar efter en frisyr igen!!!

I morgon kommer min älskling Malin hem igen. Åååå vad jag saknat henne och tjejjerna. Ska bli sååååååå härlich att träffas igen! *lääängtar*

Nu slänger jag in de senaste bilderna från Liseberg och sedan ska jag och sambon kika på film.
KRAAAAAAAAAAM!!!







Vi spelade och spelade....... men vann icke mycket.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0