Onsdags svammel.

Lillkillen sover gott och jag har lite ego tid vid  datorn. Ska strax sätta mig med Daniel och spela lite psp med honom. Han har tjatat och tjatat så.

Idag har det regnat och varit en allmänt trist dag här. Vill göra så mycket men ibland blir det absolut inget gjort. Jag skulle ha fikat inne i stan med en kompis, men tyvärr blev det inställt. Får bli lite senare i stället.

Jag var in om Frölunda Torg en sväng och skulle posta ett paket. När jag gick förbi Kajs såg jag att min kompis Jill va där. (hon arbetar på Kajs) så jag stannade  till  för lite svammel med henne. Hon är sååå go och det är trist att man aldrig hinner ses. Måste bli bättre på att umgås känner jag.

Har kännt mig nedbruten och trött i 2 dagar nu. Tror jag håller igen lite för mycket med maten, så jag köpte hem Berocca från apoteket. Det funkade riktigt bra och nu känner jag mig mycket piggare. Däremot har jag suttit och gjort ett matschema för de närmsta dagarna. Kan ju inte fortsätta såhär och slarvigt har det blivit när man inte planerar!!! Så imorgon sticker jag till Willys och handlar!!!

Puss på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0