Nämen okej då....

Det är jobbigt!   

Jepp det är jobbigt! Att ha en 1 åring som är på ALLT heeela tiden. Jag älskar mina barn! Vill inte leva utan dem!!! Men... jag antar att jag är en ganska svag tjejj, för jag tycker det är jobbigt just nu! Wille Bille är sååå intensiv att han tar all min energi. och lite till!!! 

När jag fick Daniel visste jag inte då hur lätt han va, sikken liten ängel egentligen. Han skrek sällan, stoppade ingenting i munnen och han kunde sitta med mig  och bara filosofera som en 1 åring medans jag drack kaffe med mina väninnor.

Jag kunde inte förstå riktigt när syrran hade det jobbigt med sina små tjejjer.
Kan säga, nu förstår jag dig sis!!!!

Samtidigt är jag så GLAD!   Enormt glad , William visar att just han bestämmer (missförstå mig inte, jag kan uppfostra och sätta gränser) Men när jag jämför med  Daniel som fortf inte gärna tar kontakt med andra barn och är sååååååå BLYG! Då känns det bra med en grabb som kan ta för sig.

Och det resulterar i en TRÖTT mamma som ÄLSKAR sina båda SÖNER över allt annat!!!!!

Lite biktning såhär på fredags kvällen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0