En dag till

Att lägga till minnet ;)

Dagarna rullar på i full fart och ibland tycker jag inte man hinner blinka. jisses asså....

Idag har jag mest gjort sånna där tråkiga måsten, tex som att ringa F-kassan och A-kassan osv. Pillar med papper och skickat hit och dit. Trisst men måste göras.

Men jag var oxå uppe hos pappsen på mitt gamla jobb och hälsade på. Jag hade med mig William och han var såååå SÖT där han tultade omkring oblyg och kaxig. *hjärta*!

Efter skolan åkte hela familjen till Ica Maxi för att storhandla. Riktigt mysigt faktiskt, att gå omkring och kika på allt möjligt. Det råkade visst åka med en chokladbit hem som jag tänker fortsätta mumsa på såhär mitt i veckan. Som ni hajjar har jag en off dag på bantningsfronten :S
Ibland vill jag så mycket men orken att kämpa finns inte alltid. Och jag vet att jag aldrig kommer väga 50 kg igen, blir nöjd bara jag kan komma nernågra kilon och balansera där sen.

Så nu, mina vänner skall jag och mr Marabou slänga oss i soffan framför tv och bara VARA en stund.

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Annika

Och då har jag hittat tillbaka till din sida också. Trevligt!



Grattis till minstingen får jag ju passa på att säga.



Den där chokladkakan ser farligt god ut... ;-)



Trevlig helg!



Kram Akinna.

2010-08-27 @ 14:51:49
URL: http://www.akinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0