AJ aj aj!

Jag har ont! När jag var 12 år va jag med i en bilolycka och fick en wiplash skada på min nacke. Efter det har jag haft lite problem med nacken då och då. 

Men nu har det blivit värre och i sommar har jag haft rejält ont relativt ofta. Bland annat NU! Så i morgon blir det till att åka till läkaren. Jag tror nacken blivit rejält över ansträngd av att bära på min 13 kgs William. Jag letar efter en kiropraktor nu på nätet oxå. Bort med  denna dumma värk!!

Annars kom ju min älsklings syster tillbaka idag så vi har suttit och tjattrat och pladdat på medans barnen busat runt. Åå vad jag myser när vi alla e samlade. Det är aldrig känslan av hennes barn och mina, utan vi är en stor familj där jag har 2 bonusdöttrar och Malin har 2 bonus söner. Jag ÄLSKAR min stora familj.

Malin hade köpt med sig en Bacardi apple på 1 liter åt mig. *SMACK* Så den blir till att göra många goda drinkar i höst. Ska surfa runt efter olika drinktips när jag mår lite bättre.

Sedan har jag börjat drömma och planera lite om inredning här hemma igen. Visst vill jag flytta och hitta hus, men jag har bestämt mig för att inte klaga och se det negativa i stöket här hemma. Ska njuta av det vi har och det är faktiskt en underbart fin liten lägenhet i ett toppen område. Vårat sovrum renoverade vi ju i vintras. Det är sånär som klart men jag har varit på jakt efter en snygg lampa i fönstret utan framgång. Nu tror jag att jag fått en idé, nämligen att köpa en glasvas.... stor, runt  och avlång cylinder som jag fyller med en ljusslinga och sätter i fönstret. Hmmm......   ska bli kul att se hur det kan se ut.

Nej nu ska jag kika på film och vila nacken.

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0