Påsk!

ÅÅ!! Härliga påsk!!

Vi har haft det hur mysigt och lugnt som hällst. I Torsdags hämtade jag Daniel och vi plockade lite ris som vi tog med hem och pyntade med fjädrar.  Vi hade en lugn långfredag där vi bara var här hemma och hasade runt i pyamas o mysisar heeela dagen!

På påskafton var det strålande sol och med  den kom vår härliga energi! Vi promenerade över till min storasyster där vi åt påsklunch och hade hur kul som hällst. *ÄLSKA*

På påskdagen hade vi vår storstädning här hemma som vi alltid brukar ha på söndagar :) Och sedan gick jag, Daniel och William över till Min söta väninna MarieLouise. De bor 5minuter från oss och har 3 grabbar varav den ygnsta är lika gammal som William och den äldsta är som Daniel.

Barnen lekte för fullt medans vi pratade om allt mellan himmel och jord. Där blev vi kvar största delen av dagen.

Frammåt fem tiden var vi hemma och jag lagade lite mat.

Sen bar det av till min mamma för lite kvällsmys. Vi spelade Yatzy och åt o drack så gott, så gott!!

Idag var det bara att bege sig ut innan frullen för att bränna lite kalorier eftersom påsken har inneburit en del extra sådanna :/
Men det var skönt att komma ut i den friska luften. Man vaknar värkligen till!

Idag skall jag och Daniel ta med oss mommisen till Bergakungen inne i stan för att titta på bio. Det blir draktränaren!! Kuuuuuuuuuul!!!!!

Kram och hej på er !!




Daniel hade varit hos frissan för första gången i veckan. Han va sååå stolt över sitt blåa hår :))






Mums!!!!



Att vakna till denna lilla gladfis gör mig LYCKLIG!!!



Barnen leker hos Marielouise.









Napp e gott! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0