Lördag

Villken seeeg dag det har varit idag. Jag hade en supernajs kväll i går hos Malin och Martin, vi åt och drack gott tillsammans med Victoria , Malins väninna. Efter några timmar traskade vi hemtill Victoria istället och  fortsatte dricka lite. Jag kan inte påstå att jag drack sådär förskräckligt många öl, men ojojoj vad bakis jag blev :(

Tror det beror på att jag bantat i 3 veckor och kroppen tålde inte alkoholen så bra.
Man e inte kaxig dagen efter när man är bakis och har en 9 månaders att ta hand om. Urs och nej! Det har gått bra, men man hinner ju inte vila sig direkt. :)

Så idag  har jag tagigt med mig barnen på promenad i det fina vädret, vi åt lunch hos Malin medans Wille sov så gott i vagnen. Sedan bakade jag en till morotskaka efter önskemål av Malin och jag tog med mig barnen ännu en gång och traskade över till henne, där bjöd de på grillat. MUMS!

Nyss hemkommen och nattat Wille. Jag ska mysa lite med sambon och stora sonen nu, sedan blir det i bingen med mig oxå :)

Lägger in lite bilder nästa gång.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0