Efit 100408

Okej here we go!

Jag skulle lagt in bilderna i går, men slocknade efter att ha nattat sonen :/

Så här kommer minbild dag.




Kl : 08:30  Dagens första foto på gosingen!




Kl: 10:00  Jag e klädd och fixad för dagen.



Kl: 11:00 Jag städar för fullt.



11:30 Påbörjat lunchen til barnen.,







Kl: 13:30  Jag bakar lite gottit. och väntar på besök från svärmis.



Kl: 14:30 Fiiiiiika! Mums! Svärmor har kommit och vi myser.




Kl: 16:00 Jag har liiite egentid och facebookar via mobilen ;)




Kl: 17:00 William vaknar från sitt sista sovpass.




Kl: 18:00  Middag! Gårdagens rester :) Spagetti och köttfärsås.



Kl: 18:15 Jag fortsätter vika tvätt och städar. Phew!!!



Kl: 19:00  Jag åker och handlar en snabbis :)




kl: 21:00  och dagens sista bild.....  Lite syskonmys innan pyamas och nattning, sedan slocknade även jag :)




Kommentarer
Postat av: Jeanett

For et herlig siste bilde av barna! Må forøvrig si jeg ble veldig fristet av alle godsakene,skulle ønske noen kom hit å bakte også;)



Takk for titten!

2010-04-10 @ 02:22:17
URL: http://jinit.bloggnorge.com/
Postat av: Ariella

Hej!

Kikar in på din efitdag flera dar senare. Bättre sent än aldrig :D



Mysig dag verkade ni haft! Fikat såg mumsigt ut.

Kram

2010-04-10 @ 16:40:40
URL: http://busfamiljen.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0