Det rullar på.

Är inte våren kall i år? Jag skall förvisso inte klaga för inne har vi hemska 25 grader på dagarna. våran lägenhet är sååå varm. Inte blir det bättre av att Daniel är så pollenallergisk att vi undviker och vädra för mycket just nu.

Det leder iaf till att jag iiinte trivs hemma just nu. Jag känner mig oerhört rastlös och vill hitta på saker hela tiden. Idag åkte jag ner till Sjöboden ( sambon spenderar var ledig stund där nere) ochvi kikade på en båt som vi skall köpa. Vi har ju redan en båt men den ska nu säljas för att istället köpa en mindre snipa.
Jag är inte sådär jätteförtjust i båtliv men jag älskar havet och vår goaste ö.

Efter det åkte jag förbi mammsen med mina småkillar. Vi fikade och babblade som vanligt bort hela eftermiddagen.

Imorgon är det fredag och då skall jag fika med Eva på Frölunda Torg. Ska bli suuupertrevligt. Var inte i går vitog oss tid för en fika utan barn :)

Nu skall jag slänga mig i soffan en liten stund innan jag kommer däcka av trötthet!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0