Start på ny vecka!

Det här med lite sömn när man har små barn har aldrig varit min grejj... :/
William vaknar varje natt och skall äta fortfarande och i natt ville han upp och vakna för dagen kl 03:15!!!! Hua säger jag bara. Fick honom att somna om runt halv fem för att vakna igen vid halv sju. Kan säga att jag är lite mosig idag.

Igår hade vi släktkalas för Daniel här. Vi firade med gottigt och Daniel fick välja middag. Det blev kina mat som är hans favvo!
Idag har jag skrivit in mig på Viktväktarna igen för att få lite hjälp att ta några kilon. Det blir jag ochMalin som skall kämpa på hos vv nu. Skall bli spännande eftersom de  har startat ett helt nytt system med pointsräkning.

Annars har jag hunnit med att storhandla på Willys idag. Det blev en hel del. Jag gillar att göra en matlista på ca 2 veckor åt gången och köpa in så mycket som möjligt när jag storhandlar.

När jag kom hem blev det en snabb lunch och sedan begav jag och William oss ut med vagnen för att hämta storebror och kusin Jennifer från skolan. Det var  riktigt vårigt ute igen och jag tror bestämt att jag skall ta mig en kvällspromenad lite senare.

Nu sover William och jag har slängt in en tvätt i maskinen och skall gå på dammtussarna här :)

Kraaaaaaaaaaam!!!




pakeeeeeeeeeeeeeet!!!!



Jag kan inte få nog av bilder på mina godingar :)))))



Storhandling... Phew!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0