Lite babbel....

Ännu en fin dag idag, KALLT men fint väder.
William är förkyld och smågrinig. Tänkte dock stuva ner honom i vagnen för en härlig promenad i det fina vår vädret. Det går segt att äta nyttigt vill jag lova. Hua! Ibland undrar jag om jag någonsin kommer kunna ta tag i min vikt igen. Hmf!!!

Idag är Daniel inne i stan med sin klass och tittar på teater. Gullungen var så nervös att begesig ut  med klassen i går kväll ha ha! Han är så lik mig när jag va liten. osäker som han är :)

Min födelsedag i morgon.. Trisst för jag kommer inte bli direkt firad. :/
Jag firades av släkten när Roger fyllde år och av Malin (syster) i fredags. Fick superfina tallrikar av Malin *Puss*

Nu gnäller William massor här, så mamma får rycka in och rädda honom!!

Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0