Härliga Vår!

Idag vaknade jag av att solen lyste! Hur underbart är inte det då!!!! Våren är nog den härligaste tiden på året.
Så idag fick det bli en lååångpromenad. William fick sova gott i vagnen medans mamma och pappa njöt av lite motion och sol.

Annars händer det inte speciellt mycket här.  Planerar inför middagen( Kokt torsk med äggsås och kokta morötter står på menyn för idag) och har en stund med datortid medans William är inne på sitt 2a sovpass för dagen.
Imorgon är det äntligen dags förfotokursen jag och syrran går på. Yey!!! Det är enormt roligt! Vi scrappar för fullt. Älskar ju att fotografera, att sedan hitta ett fint sätt och bevara korten på i album med lite scrapping kan ju inte bli bättre!!!!

På onsdag fyller jag 32år. Gulp!! 32!!! Vart tog de åren vägen?!!! Antar att det blir lite småfirande då! Sedan skall jag och Malin ner till Malmö på torsdag för lite hemlighetsmakeri... Åååååååååååå så spännande det skall bli!!!! Kanske avslöjjar det här senare!!!

För övrigt måste jag ta tag i att anordna ett kalas för Daniel. Han fyller ju 7 år den 21 mars. Det är oxå något jag har svårt att smälta. Min lille Daniel börjar bli riktigt stor nu ju!!!








Vår ute och vår inne!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0