7 år sedan...

Min UNDERBARA son kom till oss. Tänk 7 hela år sedan mitt liv förändrades så radikalt!!! Jag hade aldrig kunnat drömma om att ett barn skulle komma och betyda så mycket för mig.  Man är trött, grinig och arg av sömnlösheten, och när de sedan blir större testar de gränserna på allt, även mitt tålamod. Men OJ villken KÄRLEK man känner för dessa små! Min son, MIN Daniel blir 7 år idag! *älska*




Daniel 7 år!

Itorsdags bar det av till Malmö med Malin.Åå vad mys vi hade! Första gången jag körde 60 mil på en dag sedan jag fick mitt körkort 2004!




Malmö!



Liten har lärt sig att sitta själv nu och är sååååååå stolt över sig själv! Det går värkligen i rasande fart första året!





I fredags var jag hemma hos Malin en stund på kvällen. efter några goda drinkar var vi glada och smått runda under fötterna. Vi har värkligen alltid kul ihop! Jag är så glad över Malin. Önskar alla en sådan syster!!!

I går var jag aningen trött ( ha ha, man får ju skylla sig själv) så det fick bli en luugn dag. Jag åkte ut och jagade presenter till Daniel, och på kvällen åt vi en smarrig middag på Ugnstekt ryggbiff med sprittsad mos och beanais till med gratinerad tomat. MUUUMMA!!!  Receptet har jag fått från söta Åses www.56kilo.se (moddat lite av mig idag)



Efter maten tog vi oss en kvällspromenad. Är ju så ljust ute nu och jag värkligen älskar våren. Snart kan man promenera sent på kvällen. Hääääärligt!




Jag med William!

Nu skall här städas och fixas inför kalajs. Tjingis!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0