Ullared i morgon!!!!!

Tjohopp så  här på kvällskvisten. En ganska trött Pia som sitter och skriver. Wille Bille har precis somnat efter några timmars av kämpandes. Han har kommit in i en ny fas och sövningen går värkligen iiiinte bra!

Men annars är han ju värkligen en GULDKLIMP!! Tänker åter och åter igen hur glad jag är över vår William! :)
Älskar mina killar <3

I dag har vi varit en sväng förbi Frölunda Torg och jag fick hämtat ut mina nya träningskor jag skickade efter. Jag var förbi Milo och vi planerade in en heldag ev på onsdag eller torsdag med familjerna då vi skulle åka ner till båten. Sedan gjorde jag en goood pastasallad till lunch och grejjade en del hemma.

Imorgon skall jag och Malin ta med oss stora barnen och åka till Ge Kås i Ullared för att bunkra upp inför hösten. Slår vad om att man bränner mer pengar än vad man tänkte ! :D

Vi hade supernajs i går btw! :)

Men nu ropar bingen på mig!! KRAAAAAAAAAAM!!!!!!





Lite mysbilder från igår.





,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0