Liseberg

SWOOOOSSSCHHHH!!!!!!!!  Så försvann ytterligare en vecka! Jisses, man blir ju lite mörkrädd :S

Nåväl, Vi har haft kanonväder i Göteborg och såklart har jag spenderat varje sekund jag kunnat ute. Mestadels i min söööta systers trädgård eftersom jag inte har en egen (tror ni jag tröttnat på att bo i vår liiiiiiilla lägenhet eller ?! )Tur det bara är ca 3 minuters gångväg till henne :)

Jag har haft problem med ena armen. Inte kul. Det har värkt som s*tan och jag  kunde inte sträcka ut den längre. Så i måndags bar det av till vår läkare. Antagligen beror det på överansträngning efter min Op. Jag har ju burit William en hel del när jag egentligen skulle varit försiktigare. men huuur lätt är det på en skala med en mammig 9 månaders bebbe?! Blev sjukrskriven och ordinerad VILA och knaprande av Diklofenak.

På torsdagen åkte vi tillbaka till läkaren, denna gången för att Daniel skulle få sin TBE spruta. Goungen va så tapper att vi lovade honom Liseberg på lördagen. Sagt och gjort, i lördags bar det av!

Vi hade så härligt man bara kan ha!!! Det blev jag och pojkarna osså Malin med hela sin familj. Min sambo lyste med sin frånvaro för där var det vår båt och sjöbod som gällde ;)

I dag var jag en riktig hurtis och gick en rask promenix på 70 minuter. Det va såå mysigt att gå med Malin, hon har slutat på sitt jobb där hon inte trivdes och skall vara hemma 3 månader. Jippiii säger lilla jag som får ha min goding  att leka med heeela sommaren :D

Kramelikraaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!




Sockervadd skulle Daniel bara ha!!!

En liten tur i kaffekopparna :)









Liten fick nöja sig med sin vagn.





Måste dela med mig av Williams framsteg här hemma oxå, Goungen skall resa sig upp mot ALLT just nu.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0