Lata dagar.

Sååå härligt att semestern redan är här! Eller, jag är ju mammaledig men ändå tycker jag det är semester när Daniel slutade skolan och min älskadesyrra är hemma 3 heeela månader denna sommaren. ( vi är ju tvillingsjälar och umgås flitigt)

I förra veckan var det avslutning på skolan och jag va en stoooooooolt mamma som kikade på barnen och MIN Daniel som sjöng in sommaren.








Goa kusin Jennifer med Wille!

Vi passade oxå på att vara nere vid sjöboden så mycket vi kunnat. Lyckades tom ta med mig kameran en av dessa dagar :)






Godisbitarna skall ut med vår båt en liten sväng.



Vi har ju lite roliga leksaker åt barnen på ön. Daniel och Jennifer tjöööt av skratt!!!












Liten som inte fick vara med :/






Spännande var det när"Sven svan" kom förbi och var hungrig!





I fredags  var vi på våran kvarteskrog Giggis med pussen Malin och company. Vi hade super nice som vaaanligt :)




mysMalin med barn och man :)



Mums!



Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaalmat....... NOT!!!





Hrm.....



Wille skötte sig såååååååå fint på resturangen. Han är värkligen en GODING!!!!

Pöss och hejs!!!



Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka härliga bilder! Så himla somriga och fina. :)

2010-06-25 @ 07:37:01
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0