Morgon bubbel.... eller?

Förmiddagsbabbel kanske ;)

Här sitter jag och svettas. Skall snart slänga mig in i duschen efter en härlig Powewalk. Tänkte bara dricka lite och sluta svettas först.

Igår fick William sin 3 dos av "trippeln" och i går kväll kom febern. Så nu har jag en väääldigt klängig och gnällig 1 åring här. Typiskt när det är 27 grader och sol. Men får bli en skrota inne dag  idag ändå. Kanske tar vi oss en promenad senare.

Jag e lite sugen på att röjja i Daniels rum. Sedan vi flyttade hit har jag budget renoverat köket, vardagsrummet, hallen och vårat sovrum. Men Daniels rum är sååå tråkigt och stökigt. Man vill bara inte vara där inne och jag tycker synd om Daniel som "bor" där. 
Så idag ska jag börja med att rensa och slänga. Helt otroligt vad mycket leksaker ungarna har. Jösses asså.

Nej, slut på pausen och in med mig i duschen.

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0