Hallåååååååååå!!!!!

Några rader från lilla mig.

Har ni det härligt där ute i sommarsverige??!!!!!  Det har vi. Jag kämpar på med vikten och försöker värkligen tänka lite nyttigt, men ska inte sticka under stolen med att det ÄR svårt. Särskillt nu på sommaren. Jag vill bara sitta i solen dricka något riktigt gott i väntan på en härlig köttbit med en maffig beanais sås till. Meeeeeeeeeeeen jag kämpar på.

Idag har jag mest solat och badat medans jag jagat lillkillen som numera går. Va han är nyfiken. Han är på precis ALLT och jag är precis lika TRÖTT ;)  Men det är ju bra. han ska ju vara nyfiken , även om det sliter på mamms. Ha ha!

Funderar på att dra till Liseberg i morgon. Vet inte ännu, ska höra med sambon men hade ju varit lite kul när det ska bli mulet i morgon. Annars var jag hos Milo en sväng i går och småplanerade en tripp upp till deras land. Blir antagligen någon gång nästa vecka.. och på fredag fyller ju lillgose 1 år.

På lördag firar jag och sambon 12 år ihop och vi skall gå på bio och äta ute efter det. NICE!!!

Åå vad jag älskar sommaren.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0