Regn!

Det blev till att skjuta på Vänersborg lite eftersom det spöregnar ute idag.  Inte lika kul att åka upp dit då vi tänkte bada, sola och trampa på deras trampebåt. 

Så vi åker och kikar lite i affärer istället, sedan hälsar vi på min mamma. Det gör alltid barnen glada att få träffa sin mommis!!!

Ikväll blir det gotte med tacos såklart. Fortf Daniels måste på fredagar ;)

Just nu bara måste man hitta på saker att göra på dagarna. Att vara hemma en hel dag funkar inte med William. Han är på upptäckar resa och blir sååå rastlös när han väl kikat igenom vårat hem på morgonen. Man får helt enkelt hasa sig uuuut ;)

Ska försöka uppa bloggen lite tätare, jag älskar ju att skriva dagbok och har gjort det  i hela mitt liv (fast på papper då ) Men jag tycker det är så tråkigt att läsa bloggar på internet utan bilder så jag drar mig för att skriva utan en bild att lägga upp. Ska försöka bli bättre på att iaf skriva av mig vad som händer här på dagarna.

KRAAAAAAAAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0