Snark...

Liten William har bestämt sig för att vara vaken på natten och mamma Pia är TRÖTT!

Inatt vaknade han vid halv tre för att jollra och bubbla i sängen i över 2 timmar. Både jobbigt och gulligt eftersom han inte var sur på något vis, men samtidigt vill ju sova om natten här.

Skall pröva att dra ner på sovpassen under dagen så får vi se om han sover mer under natten.

Va in en sväng om 421 (köpcentrum) igår och fick tag i en supergullig topp/tunika. Fick även kikat på nya vårskor åt Daniel och snappade upp en tröja på rean till sambon.



Om mindre än 3 veckor skall jag ner till Landskrona över natten. Wiiiiiee skall bli kul. Något att se fram emot när det e segt på natten här ;)

För övrigt tycker jag att dagarna bara rinner iväg utan att det händer så mycket just nu. Vi har våra små rutiner här hemma. Daniel går till skolan och jag städar, fixar och donar här hemma. Går mångapromenader med William och vagnen, hämtar Daniel vid ett och lagar sen lunch till honom. På eftermiddagarna brukar vi vara ute eller hälsa på lite vänner.  Så ser mina veckodagar ut för tillfället :)


Nä, här kan jag inte sitta och dega, måste städa vidare medans liten sover !

Avslutar med lite pics.



Små söta fötter!!!







Min mumsiga lurre!  :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fin tunika komemr sitta snyggt i sommar ;)



och min lilla goding med =)

2010-04-23 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0