Morgon stund...

Sitter i lugnet och kikar på mina favoriter på datorn samtidigt som jag intar frukosten. Trör det är bästa tiden på dagen för mig. Daniel är lämnad på skolan och William sover sött. Lugn och ro är inte så vanligt nu för tiden, så jag uppskattar dessa små stunder massor :)

Är inte våren seg i iår???  Jag kikade nyss ut genom fönstret och då SNÖADE det lixom. GAH!!!!! Jag vill ha sommar, jag längtar efter tunnare kläder, att få åka ner till sjöboden och mysa med barnen. Att sova där nere för att vakna tidigt på morgonen, ta på oss badkläder och strosa ner till stranden som  är tom för ett morgondopp är ju såååå underbart!!! *LÄNGTAR*

Idag blir det städning som står på schemat, tänkte laga lite middagar som jag kan frysa in oxå. Sen skall jag försöka ta mig ut och röra på mig lite oxå. Ligger still i vikten just nu.

Ha en härlig dag ni alla!

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0