I´m alajv!!!!

Snark!..

Jag har levt lite i en dvala.

Förra månaden åkte jag nertill Landskrona för att skriva in mig på Citadellklinigen för att genomgå en bröstförstoring.
Jag har i princip varit missnöjd med mina bröst i hela mitt vuxenliv. Mestadels för att jag lidit av min assymetri.
Men det var inte förräns en nätvännina opade sina bröst i höstas som jag fick den slutliga puschen att faktiskt göranågonting åt mina bröst.

Så nu sitter jag här hemma med mina nya vänner och försöker återhämta mig efter operationen. Det jobbigaste är att inte kunna bära William :( Jag mår förövrigt relativt bra.
I veckan bär det av till Citadell igen för ett återbesök och besiktning av tuttarna. Håller tummarna att allt ser bra ut!
Jag själv är supernöjd än så länge.

Avlutar med en bild på William som är i en underbar ålder just nu!!! SÅ SÖT!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0