Mycket firande!

Har vi haft dessa sista dagarna. I fredags fyllde William 1år och vi firade nere på ön med morfar och hans fru Sylvan, Sedan hade vi kalas även här hemma för min mamma och syster.  Massa kuligt.

I går firade jag och Roger 12 år med att gå på bio tillsammans. Hur lääänge sedan var det inte vi gjorde något sånt?! Man blir nästan nyförälskade och lite småblyga mot varrandra när man aldrig får egentid ihop. Det va sååå mysigt så. Efter bion strosade vi längst kajen vid Lilla Bommen och njöt av solnedgången.

Jag fortsätter kämpa med vikten, as always känns det som. Men hur smart är jag egentligen när jag försöker banta mitt under semestern???   Jag tänker fortsätta hålla igen så mycket jag bara orkar men är glad om jag kan sluta gå upp i vikt just nu iaf!

Idag har jag lite barnvakt av mamma så jag skall passa på att städa och rensa här hemma.

Ha det gott!

KRAAAAAAAAAAAAM!!




Världens goaste 1 åring!!!



Här firar vi ! He he alla tuggar på ;)





Pappa och Sylvan



Liten promenad på stranden



Vaddå blek?!!









Jag hade en hemsk nackspärr :(





Liten sov lite middag i min famn.



Åsså firandet med lite tårta hemma på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0