Life is good!!!!!

Hej där,

Dagarna rullar på i ett rasande tempo, och jag hinner knappt blinka känns det som. Nåväl njuter gör jag så mycket jag bara kan.  I veckan som gick har jag och syran varit på slottskogen med våra goungar. Vi har badat i deras pool och myst och grillat om kvällarna, vi har varit nere vid vår sjöbod och solat mm.... Med andra ord: Vi NJUTER av sommaren!!!!

Igår var jag som vanligt över hos Malin på kvällen. De hade besök av lite släkt från Österbymo och vi hade det supernajs på altanen. Jag lyckades tilloch med ta mig ett svandyk rakt ner i deras lilla barnpool. Ha ha!!! Måste sett bra roligt ut!!

Idag var jag, syrran och hennes svägerska Rosi på IKEA. Jag fick shoppat en superfin ny lampa till vardagsrummet och nya stolsdynor till köket. Efter det åkte jag och barnen ner till sjöboden där sambon redan var och hade det så härligt man bara kan ha. En av mina bästa väninnor har en sjöbod brevid våran och där satt jag hos henne och hade det wooonderbaaar!! :)

Har fotat en hel del under veckan men orkar bara inte lägga in dem just nu så de kommer nog lite senare.

Nu ropar min säng på mig ;)

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0