Goa grannar!!!

I lördags var vi nere på ön heela härliga dagen och bara njöt av solen och sommaren.  Väl hemma ringde  Marie Louise ( en härlig granne som bor ca 5 minuter från oss, och har 3 söner , varav äldsta är sammaålder som Daniel och yngsta som William) och bjöd oss på grillkväll hos dem.

Sagt och gjort. Jag svängde i hop en sommartårta fullproppad med jordgubbar och tog med resterna av Vickans smögencheescake.
Det blev en sååå mysig kväll. Barnen lekte sååå bra och vi vuxna hade urmysigt i hop. Vi småpratade om att de skulle komma ner till ön och bo därmed oss i sommar, och de har precis köpt ett land i Vänersborg som vi skall komma upp till.




Henrik lagar middag vid grillen!



Pussiga MarieLouise ( Milo)



Mitt lilla monster William, som bara ska upp, upp, UPP!!!!





Sommartårtan uppskattades ;)))))




I veckan har jag hält till hos syster yster som varit i Stockholm på tjejträff. Guuuuud säger jag bara. Det är skillnad att ha 4 barn istället för 2. My god!!! Respekt till er mammor som har fler än 2 barn!!!!

I dag kommer hon dock hem och allt blit som vanligt igen. I morgon ska vi på bio, jag och sis! De kommer bli Eclipse för helaaa slanten ;) Vad vi har längtat på detta!!!!

Pöss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0