Bada är kul!!!

Hallå där på söndagskvällen ;)

Villken DAG va!?!  Värmen har ju  varit enorm!!!

Jag hade planer på att åka ner till "lill öa" men fixade bara inte att packa ihop, handla med och ta med barnen ner. (jag lider otroligt när det blir över 30 grader och svullnar upp som en valross :(

Så det bar av till Malin istället, för de hade köpt en ny stor pool till deras trädgård och det passade mig ypperligt :)
Så himla bra att vi bor så nära.

Där har jag och pojkarna legat och svalkat oss heeela dagen.

Blir nog en repris i morgon om termometern tickar över 30 grader .

För ett år sedan gick jag omkring i denna värmen, stoooor som en valross och med bara dryga 6 dagar kvar tills William tittade ut. ÅÅå va mysigt ändå. Att gå och vänta och längta på sin lilla som bor i magen. Det är värkligen STORT!

På fredag fyller vår bebis 1 år! Och vi ska fira med kalaj och presenter. 1 år gick verkligen fort. Har en känsla av att detta året inte kommer gå lika fort... Snart är det jag som traskar till Arbetsförmedlingen och skall börja leta arbete. Lite blandade känslor det där.....

Nåväl. Nu skall jag fortsätta njuta av sommaren.

Här kommer lite bilder iaf.
HA det så härligt i sommarvärmen mina vänner <3




MYS i Slottskogen!!





















Våran fina rosbuske vid sjöbode blommar för fullt nu.



Min FINA Daniel <3



Pussiga William såklart <3



Att köra eka är kuuuuuul!!!





"Lill Öa"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0