Njuta!

Idag har allt gått i ett. Phew! Ni vet sånna där dagar då man knappt hinner sitta ner 5 minuter.

I förmiddags åkte jag till Frölunda Torg för att hämta ut ett paket med lite höst/vinter kläder. Jag passade på att sticka in på HM och snappade åt mig 3 st ansiktskrämer som Vickan tipsade om från sin blogg Matplatsen hos Bloggfamiljen.
Jag älskar nämligen allt som doftar ljuvligt, speciellt choklad!!! Och när jag håller igen på maten och godis tycker jag choklad doftljus och annat som doftar godis är ett underbart substitut för att frossa i godsakerna ;)

Väl hemma var det bara att slänga in en tvätt och dra i gång damsugaren (Wille äter ju som sagt ALLT). Sedan åkte jag och barnen iväg till IKEA med min syster Towe. Jösses vad folk det var där idag :S

Där fick jag tag i lite doftljus och nu e kvällen räddad Ha ha ha!!!

Vi tog oss lite lunch på Ikea men det var ingen hit. Föll ingen av oss i smaken idag direkt.

Hemma igen fortsatte plockandet och städandet. Man kan tro att på 64 kvm kan man inte stöka till så mycket, fast det är just det man gör. Vi bor så trångt när vi är 4 att sakerna finns ÖVERALLT.

Sedan stängde jag in mig i köket och  lagade en gooood middag. Roger fick Hasselbackspotatis, vitlöks smör, grillkryddad ytterfläskfilé med grönsaker och tzatziki. Jag och Daniel frossade i varsin fylld pita bröd med kyckling och grönsaker istället. Wille fick småplock eftersom han redan hade ätit lite middag.

Ja, efter maten fick jag badat William och hjälpt Daniel att duscha, sedan tog jag på mig tränings skorna och gick ut i regnet, Svängde förbi hos Milo, hade hämtat ut ett paket åt henne, men det va ingen hemma så jag lämnade paketet på hennes altan och gick vidare..

Det var min dag i stort. Nu skall jag slänga mig in i duschen och pröva en av mina nya ansiktsmasker.... hmmmm villken ska jag välja?!  Sen ska jag bara krypa  upp i soffan och njuta av lugnet ett litet tag.

Ha det bäst!

KRAM!

 

Ikeas doftljus! Mmmmmmmmmm!!!!

 

Ansiktsmask ala gooodis!


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Åhh vart har du hittat dem där ansiktsmaskarna?

Fick en sådan av min plastmamma då jag var gravid som luktade choklad. Tyckte dem var jätte bra :) Sen blir man ju lite sugen att äta upp masken ist för att ha den på sig.. men det är ju en annan historia :D

2010-08-22 @ 12:31:21
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0