Mera sommar och tillbaka till vardagen.

I lördags lovade vädergudarna värme här i Göteborg. Så vi passade på att åka ner till ön för lite sol, bad och båt. Jag och Daniel lekte med kameran lite. Jag hade glömt att lägga ut bilderna här så jag gör det nu ;)





Jag sitter och läser nya Amelia kropp och skönhet





Goaste killen ever!!!!  <3







Daniel kör räääääcer båååt! ;)






Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee!!!!



Fina blommor på vår altan.

Nu är det tillbaka till vardagen här hemma. Om två veckor börjar skolan igen och det är dags att komma in i vardagslunken nu. Daniel har varit uppe till 12 varje kväll och sovit till 10 på förmiddagen.

Min plutt har börjat äta vår mat mer och mer nu. Sååå kul med en liten som älskar mat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0