Hoppsan.

Har det redan gått nästan 2 veckor sedan jag skrev här. Upps!!!

En dag blir lätt en vecka när alla har semester och njuter.  Vi har solat, badat, gått på bio 2 ggr och varit på Liseberg.

Imorgon ska vi åka upp till Vänersborg för lite mys med Familjen Aronsson. Ska bli kuligt. tror aldrig jag tröttnar på sommaren i år. (säger hon som njöt av en regnig dag förra veckan när man kunde mysa inne och tända massa ljus ;)

Jag har hunnit med att vara gräsänka oxå, när Roger va uppe i Munkedal några dagar.
Det gick bra men givetvis är det tyngre när man är ensam med  smågrabbsen. Tur jag hade mamms och Malin darling som hjälpte mig.( Malin som drar på semester 2 veckor nu, buhuu. kommer sakna min tvilling :)

Nästa vecka blir det fika med min bästis från barndomsiden. Vi har mer eller mindre glidit ifrån varrandra i vuxen ålder, men nu blir det en fika av iaf. Ska bli sååå kul att träffa henne igen.

Vi funderar på att ro ihop en kräftskiva på ön oxå...

Tjing på er och PUSS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0