Helgen som gick.

Hej hej,

Passar på att uppa lite här medans lillkillen sover.
Ännu en härlig helg till enda, och vi har haft det så bra så :) I fredags kom älsklings Malin med tjejjerna och mannen, Vi hade traditionell tacokväll och mystemed gottit till kvällen.

I går, lördag, var det städdag i vårat område. Rogerfick ta den biten medans jag stannade inne och städade. Fick även bakat en morotskaka till kvällen. (Malin är såååld på morotskaka just nu så jag har bakat den ganska ofta :)

Solen sken och vårenkändes mer som VÅR än vinter villket det gjort de senaste dagarna. Vi tog oss en promenix ner till Radiotorget. Det var lite festligheter där med lotterier och musik. Barnen fick hoppa i ett stort hopp slott och sambon vann 1a vinsten på dumlehjulet. Huuur ska jag nu kunna låta bli godiset här hemma.... GAH!!!!  ;)

Kvällen tillbringade vi hemma hos Malin där vi grillade. Såååååååååååååå Gott!!ujujuj...

Over and out! :)




















Min söta syster <3



Kusinkärlek!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fyyyyyyyyyyyyyyyy hemsk bild på mig som vanligt =( men annars var det fina bilder =)

2010-04-26 @ 10:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0